18 Ekim 2017 Çarşamba

En Mutlu, En Kutlu Haber



Buraya kadar yol çok uzundu, ama Kaybedenler Kulübü filmindeki gibi 
"YOL ASLA BİTMEZ"
Şimdi yol, bu kutsal yuva için en iyi şekilde hizmet edebilme yolu. 
"Allahım sen utandırma" 
diyerek adımımı attım binadan içeriye.

Türk Havayolları Airbus Filosundan 
Yiğit BİLGİÇ
Herkese Selamlar...

Ulaşmak isteyenler; 
E-mail : yigitbilgic@gmail.com 
Instagram: apieceofaviation




Yorum yapmak için "Yorumlama Biçimi" kısmını "Anonim" yada varsa Gmail hesabınız "Google" olarak seçiniz.

9 yorum:

  1. Dostum filo ya girdin diye umuyorum bu yazıdan tebrik ederim seni alet eğitimi setin için de ayrıca teşekkürler ben de şu an temel alet uçuşu başlıyor faydasını görcem umarım fazlası ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam, cok tesekkur ederim :)
      fazlasiyla yarari olacaktir eminim hayirli olsun :)

      Sil
  2. hocam hayırlı olsun. tebrikler. :)

    YanıtlaSil
  3. Yiğit Bey Allah utandırmasın, flaplarınıza zeval gelmesin :) , paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Bu arada V1-Rotate. :) Sevgiler Selamlar. ARSLAN T.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) darısı herkesin başına.

      Sil
  4. Kardeşim tebrik ederim seni. Ben de şimdi hazırlanıyorum, 15 Mayıs'ta evraklarımı teslim edip sonrasındaki DLR'a hazırlanıyorum.

    Yazdıkların benim için bilgilendirme anlamında çok faydalı oldu, teşekkür ederim.

    Allah kısmet ederse, bir şekilde biz de kazanırsak umarım tanışırız diye düşünüyorum.

    Bir şey soracağım, başvuru sayısı ve alınan kişi sayısını hatırlıyor musun?

    Teşekkür ederim, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Sizleri de aramızda kanat arkadaşımız olarak görmek isteriz. Başvuran sayısı yada alınan ile ilgili bir bilgim yok maalesef.

      Sil
  5. Blogunuzu bu gece keşfettim baştan itibaren hızlıca okuyup nihayet sonuna geldim. 3 saat geçmiş ::) Verdiğiniz tüm bilgiler için çok teşekkür ederim ve aynı zamanda başarınız için de tebrik ediyorum. Bu sene üniversite bitiyor ve gelecek yaz bu süreçlerden geçeceğim gibi. Umarım bir gün yolumuz kesişir. İyi uçuşlar kaptanım :)

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için "Yorumlama Biçimi" kısmını "Anonim" olarak seçiniz.